Themabewertung:
  • 0 Bewertung(en) - 0 im Durchschnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
INFO: The Furthest Ends of Offense and Defense
Beitrag: #33
vom - RE: INFO: The Furthest Ends of Offense and Defense
Seid vorgestern kann man auf PokeBeach.com auch Scanns der Shinys betrachten, die im Set "The Furthest Ends of Offense and Defense" enthalten sein werden:
http://www.pokebeach.com/ schrieb:[Bild: mew.jpg]

Mew * d - Water - HP70
Basic

[C] Mimicry: Choose 1 of your opponent's Pokemon's attacks. Mimicry copies all effects of that attack, including damage. If Mew * doesn't have the Energy to pay for an attack, the attack does nothing.
[W] Rainbow Wave: Choose 1 Basic Energy card attached to Mew. Each of your opponent's Pokemon that's the same Type (color) as the Energy card that you selected takes 20 damage.

Weakness: Psychic
Resistance: none
Retreat: 1

--------------------------------------------------------------------------

[Bild: charizard.jpg]

Charizard * d - Darkness - HP90
Basic

[D][C] Rotating Claws: 20 damage. You may discard an Energy card attached to Charizard *. If you do, search your discard pile for an Energy card (other than the one you discarded) and attach it to Charizard *.
[D][D][D][D][C] Dark Swirl: 150 damage. Discard all Energy attached to Charizard *. Discard the top 3 cards from your opponent's deck.

Weakness: Water
Resistance: none
Retreat: 3
IMO sehen die Karten eifach nur genial aus *Mich ganz und gar dem Schwärmen hingeb* - Mit den Karten ansich (also vom Aussehen abgesehen) befasse ich mich nach eine etwas längeren Schlafenspause ^^''' XD *gähn*[/i]
(Dieser Beitrag wurde zuletzt bearbeitet: 27.06.2006, 23:32 von Dragoran. )
Suchen
Zitieren



Nachrichten in diesem Thema
RE: INFO: The Furthest Ends of Offense and Defense - von Dragoran - 27.06.2006, 23:27

Gehe zu:


Benutzer, die gerade dieses Thema anschauen: 2 Gast/Gäste